havuç tatlısı






canım arkadaşımın tatlı öğrencileri için yapmıştım havuçlu tatlıyı.aslında havuç cezeryenin aynısı tek var kıvamı daha yumuşak(bisküvisi az) ve kek kalıplarında sunum.öğretmenlerinin meziyetleri çocuklara bakınca anlaşıyılor.allah muvaffak etsin arkadaşım.hepsi birbirinden değerli öğrencilerin ,hayatta hep başarılı olsunlar inşallah.




Arkadaşlar daha ,düne kadar ben de harıl harıl ders çalışan bir öğrenciydim ama dün gazeteden öğrendiğimiz haberle bütün çalışmalarım ,emeklerim suya düştü.ben teknik eğitim fak.mezunuyum.ve 1o yıl içinde branşımdan sadece 6 öğretmen atandı.neyse ben de başka kapıları zorlarım dedim liseden eğitimini aldığğım için kuran k.eğiticisi olmak için çalışıyordum.ya da başka bir devlet memurluğu da olabilirdi.ama yeni açıklamaya göre bu yıl sadece öğretmen alımı için kpss'e girilebilecek.bunu duyunca neler yaşadım ,içimde ne fırtınalar koptu tarifi imkansız.neden baştan söylenmedi? sınava bu kada az bir zamanda söylenmesi daha da büyük yıkım oldu benim için. Ben hayatımda herşeyi zorluklarla kazandım.ne kazandıysam tabi.üniversite sınavında kat sayı engeli,öss puanımın yanlış hesaplanmasından dolayı 1 yıl kayıp,zor zahmet kazandığım bölümde daha önce verilen ilköğretim sertifikasının kaldırılması.tayinimizin küçük bir ilçeye çıkmasından dolayı iş imkanı bulamamam.bunlar sadece bu konuyla ilgili.saymakla bitiremem.beni dinlediğinize pişman ettim, değilmi anlattıklarımla.başınızı ağrıttım kusura bakmayın.üzülme diyenim çok ama kalbime söz geçirmek öyle zorki hatta teselli beni daha da üzüyor desem kızmayın.tabiki dünyada bunca dert ve dertli varken benimki neki.bunu biliyorum elhamdülillah.

3 yorum:

kubra zeynep kara dedi ki...

üzülme demek faydasız ama Allahım bir kapı açacacktır inşallah.teslimiyet rahatlatır ancak seni

sümeyye dedi ki...

Farkındaasın değilmi ne kadar bocaladığımın bu konuyu konuşurken içim yanıyor ne diyeceğimi bilemiyorum ve seni anlamadığımı düşünmenden çok korkuyorum.şuna eminim ki hiç beklemediğin biran karşına çıkacak belkide istediklerinin hepsi birden...

burcunokta dedi ki...

Hoşbulduk güzel kardeşim,iyi dileklerin için Allah razı olsun.çok güzel şeyler yapmışsın ellerine saglık,inşallah sorun çözülür Rabbim herşeyi gönlüne göre versin Allah yardımcın olsun..