tatile kısa bir mola












Tatil münasebetiyle ilk aile ziyaretimizi Mardin'de tamamlayıp döndük.güzel günler geçirdik ,cümbür cemmaat sofralar,sabah dut ağacının altında, akşam balkonda yada damda oturmalar,evin neşesi görümcemin oğlu küçük Enesin maceraları ,kayınvalidemin yöresel yemekleri,güzel görümcelerimle tatlılar, kekler yapmak v.s.hepsini geride bırakıp gelmenin burukluğuyla eve döndük.Tatilin ikinci kısmı da Bursa da geçecek.Memleketler farklı olunca ,buna bir de iki memleketten uzak olmak eklenince halimiz bu oluyor işte.Bizim gibi gurbeti yaşayan herkese kolaylıklar olsun.Yukrıdaki fotoğraflar Nusaybindeki baraj gölünden.Eşimin teyzesine gittik onlar da bizi baraja götürdü.çok güzeldi.


10 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım tatilinin güzel geçmesine sevindim ne güzel resimler bunlar...

nazardeğmesin07 dedi ki...

selam canım nasılsın görüşmeyeli tatilimiz bitti özledim buraları sevgi dolu güzel günler diliyorum http://nazardeymesin07.blogspot.com

Kıbrıs Mağduru dedi ki...

Merhabalar,

Mardin çok merak ettiğim bir yer.. kısmetse gitmeyi planlıyoruz bizde. çekip paylaştığın karelerde çok güzel. Benim bloguma da beklerim sevgiler

http://www.ewcimen.com/

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

gurbette olmak pek zor canım
ama napalım:))

bizde haftaya bursaya gideceğiz inş.
görüşmek ğzere h. yolculuklar

Nilüfer dedi ki...

Tatilinizin güzel geçmesine sevindim, insan gerçektende bir burukluk yaşıyor,sevgilerimi yolluyorum..

nurşen dedi ki...

Allah'ın rahmeti, bereketi seninle olsun, gönül güneşin hiç solmasın, yüzün aydın olsun, kalbin nur dolsun,duaların kabul olsun. Kandilin kutlu olsun..

Adsız dedi ki...

canım iyi tatilleri Hayırlı ramazanlar sevgiler
nurdanın mutfağı

kubra zeynep kara dedi ki...

hadi artık tatil bitsin gelin yaa sizleri çok özledim

sümeyye dedi ki...

canım bir de burdan hoşgeldin demek istedim.hala görüşemedik ama geldiğini bilmek bile beni rahatlatıyor.bursadan sonra kırıkhan saunamıza hoşgeldin:)en kısa zamanda görüşmek dileğiyle.

aysemmutfakta dedi ki...

ziyaretin için tşk ediyorum .farklı kültürleri tanımayı çok seviyorum.paylaşım için tşk hayırlı akşamlar