Kuşlarım Vuruldu


(yitirdiğin her şeyde kazandığın bir şey var; kazandığın her şeyde biraz yitirdiklerin. bu yüzden birileri hep ısınıp dururken dinmez üşümelerin...)

KUŞLARIM VURULDU

Kuşlar mıydı, ben miydim ölen gerçekten

Bozgunum her sabah yeni bir kuşu yitirmekten…

Kuşlarım vuruldu kurak bir nehirle kaldım

Alacakaranlıkta bu yetim şarkısıyla

Döndüm dolaştım kendime vardım

Dağlarım kurşunlandı, ayazlarda yıkandım.

Kuşlarım vuruldu çoktan kimsesiz kaldım...

Kuşlarım vuruldu, ömrüm paslandı, yiten yılları andım

Ki rüzgârlar kadar çok karşılandım çok uğurlandım

Hızla dökerken yapraklarını kalbim

Gidip bir şarkının notasında saklandım

Ama kuşlarım… kuşlarım vuruldu çoktan kimsesiz kaldım...

Kuşlarım vuruldu, kalbim dağlandı, o ah aşklara yandım

Yas tutan bir dünyanın kalabalığında

Gelenler gittiler gölgemle kaldım

Çek git yolumdan kalbim artık uslandım

Kuşlarım… kuşlarım vuruldu çoktan kimsesiz kaldım…

Yılmaz ODABAŞI

5 yorum:

sümeyye dedi ki...

canım ya bu ne güzel bir okadar da hüzünlü şiir böyle.çok duygulandım...

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Paylaşımın için çok teşekkürler canım

Mutlu pazarlar

Adsız dedi ki...

CANIM ARKADAŞIM:)) SEVGİLİ ARKADAŞIMIZ http://seragun.blogcu.com/ ÖNDERLİĞİNDE ESKİLERİ YENİLEME (DEĞERLENDİRME) MART AYI ETKİNLİĞİNİN EV SAHİPLİĞİNİ BEN YAPIYORUM DESTEĞİNİZİ BEKLİYORUM:)
KATILMAK İSTEYEN ARKADAŞLARIM BANA YORUM VEYA MESAJ BIRAKIRLARSA
GELİP ALIRIM. ETKİNLİĞİ BAŞLATTIĞIM 15 MART TARİHİN DE SIRAYLA YAYIMLARIM.SON KATILIM TARİHİ 31 MART
BENİ DESTEKLEYECEK BÜTÜN ARKADAŞLARIMA ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.KUCAK DOLUSU SEVGİLERİMİ GÖNDERİYORUM:))

Marifetane hobi dedi ki...

Güneşin pembeliğiyle doğan, saflığıyla süzülen, herkese nasip olmayan mutluluk denen o en güzel duygu seninle olsun. Hayırlı cumalar hayırlı geceler dilerim

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Allâh’ım
acizlikten, üzüntüden, tasadan, kederden,
Korkaklıktan, kabir azâbından, cehennem ateşinden sana sığınırız.
Bizleri kötülükten ve kötülerin şerrinden emin eyle ya Rabbi!
kandilin müb. olsun