MİMLENME SIRASI BANA GELMİŞ

Sevgili nurdan ablacığım beni mimlemiş.2 konuda sorulan soruları cevaplayayım bakalım



1.soru:okuduğunuz kitabın 161.sayfasındaki ilk beş cümle



-kISA SURELERİN TEFSİRİ ni okuyorum.161.sayfanın ilk beş cümlesi şu;



tebbet suresi



Rahman ve Rahim olan Allah'ın adıyla



Kurusun Ebu lehebin elleri.Zaten de kurudu!



Ona ne malı ne de yaptığı işler fayda verdi.



O alev alev yükselen ateşe girecek.



Eşi de boynunda bükülmüş urgan olarak o ateşe odun taşıyacak.



2.soru:masaüstünüz nasıl?





Resimdeki eşimin yeğeni. Mimleme sırası bende şimdi .Bende arkadaşlarım sarıgül81 ve yıldız' ı mimliyorum.kolay gelsin.

2 yorum:

makhina dedi ki...

selam arkadaşım yeğen çok tatlı Maaşallah, güzel bir haftaya başlaman dileği ile sevgiler

sümeyye dedi ki...

canım misafirlerinin geldiğine sevinsem mi üzülsem mi bilemiyorum görüşemiyoruz bir türlü.ben de yoğundum bu hafta neyse en kısa zamanda görüşmek dileğiyle.