FİLİSTİNE DUA KAMPANYASI..BENDE BLOGUMU DURDURUYORUM..

Ne yazyım, ne söyleyeyim bilemiyorum.öncelikle sevgili blog arkadaşım elbistanlı ya teşekkürediyorum.filistin yanarken benim de içimden blogumu güncellemek gelmiyordu ya da mutlu etmiyordu.Ben de katılıyorum blog durdurma fikrine.Dualarda birleşelim..İnşallah rabbim tez zamanda yüzümüzü güldürsün.Bu zulüm bitsin.filistin için FETİH SURESİ okuyabilecek arkadaşlar lütfen sevgili elbistanlı'ya mutlaka uğrayın.Hiçbirşey yapamıyorsak dualarda birleşelim.Birlikten kuvvet doğar.

6 yorum:

yıldız dedi ki...

merhaba nihan,çok güzel birşey yapmışsın bende şimdi durdurmaya karar verdim.ben malsef kuran okumayı bilmiyorum ama bir arkadaşım var ondan rica ettim.inşallah biter artık bu kötü olay ya.

Adsız dedi ki...

Submit your Blog to our Newest PR 3 Web Directory for Bloggers. Visit KeywordDir.info

Marifetane hobi dedi ki...

Tüm İslam Ümmetinin cuma günü mübarek olsun.Rabbim dualarımızı kabul etsin inşALLAH..Hayırlı Cuma'Lar.Dua kampanyasına verdiğin destek için Allah razı olsun canım.sevgiler.

dantel81 dedi ki...

selam canım bende durdurdum bloğumu Allah müslüman kardeşlerimizin yardımcısı olsun inş.dualarımız onlarla sevgiler...

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Nihancım
Macizane kanaatim blog durdurmakla soykırım son bulacaksa toptan kapatalım ki gerçekten bitsin.
ama bunun çözüm olacağını düşünmüyorum,kararına da saygı duyuyorum
yapabileceğimiz manevi anlamda dua ve maddi destek

sevgiyle kal

Adsız dedi ki...

Happy Wednesday! Bloghoppin' here... Hey, I have an interesting tutorial for you that I have written myself. It is about adding Adsense on your Single Post in XML template. I hope you'll like it! God Bless you!