..........................



Yokluğumda beni merak eden dostlarıma teşekkürlerimi sunarak uzun bir aradan sonra söze başlamak isterim.Bu uzun yokluğu bitirmeye karar vermek te zor oldu benim için.Önce nokta koymaya karar verdim çünkü O'na dair yaşadığım hayal kırıklığından sonra herşey bitmeliydi.O 'da kim diyeceksiniz.Var olmamış ve doğmamış bir özlenen..............ve özlediğime kavuşmak için umutlar yeşertip yollara düştüm.Döndüğümde herşey bambaşka olmalıydı.güzel haberlerle dönecektim çünkü.Ama olmadı.Tıp istediği kadar ilerlesin.Yüce Yaradan'ın emri ilahisi olmadan yaprak bile kımıldamıyor.Olsun dedik...
Ne gelirse Sen'den gelsin
Sen ki kahrınla da lütfunla da güzelsin...
Bu tarifi imkansız duyguları yaşadıktan sonra da tekrar kaldığım yerden devam etmek zaman alıyor.ve gördük ki hayat bitmiyor... Can yoldaşımla birlikte yeni bir başlangıç yapmaya ihtiyacımız olduğuna karar verdik.
Rabbim'den diledik, kimseden değil,O'ndan gelene rıza gösterdik tüm kalbimizle...Hayatımızda sahip olduğumuz herşeyi gözden geçirip,gördüğümüz ve göremediğimiz  bütün nimetlere şükrederek yola devam ediyoruz.Şimdi çok mutluyum sevdiğim ve sevdiklerim için......

2 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Canımsın çok üzüldüm ama seninde dediğin gibi herşeyi o bilir...

Hayırlısı olsun bundada vardır bir hayır herşey gönlünce olsun güzel olsun bu günleri en acısız şekilde atlatmanı diliyorum canım...

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
en önemlisini demişsin zaten. "Mevlam neylerse güzel eyler."
Ama her zaman O'na inanarak bekleyelim. Mucizeyi yaratması o kadar kolay ki. Yeter ki Ol desin.
Tatlım, inancını hiç yitirme. Sabret ve güzel ve olumlu şeyler düşün.
Bizleri bırakmayı düşünme, arada sırada da olsa haberlerini almaktan çok mutlu oluruz. Yeniden inançla başladığına çok sevindim.
Hoşgeldin tatlım.
Sevgiyle kal.