mimlendim


sevgili özlem ve asuman'ın gönderdiği soruları zevkle cevaplıyorum.

SORU 1-HAYATINIZDAKİ ÖNEMLİ 3 ERKEK?


eşim,babam üçüncüsü daha dünyaya gelmedi ,gelecek mi bilinmez.(kız erkek farketmez tabiki)


SORU2-3 GÜN 3 GECE BIKMADAN UĞRAŞABİLECEĞİNİZ HOBİNİZ NEDİR?TEK CEVAP

Boncuk işlemek


SORU3- YAŞADIĞINIZ ŞEHİR DIŞINDA SEVDİĞİNİZ 3 İL?

Malatya,Bursa,Rize(hiç gitmedim)


SORU 4-EN ÖNEMLİ FOBİNİZ?

kertenkele


SORU5-GİYİM KONUSUNDA EN ÇOK KULLANDIĞINIZ 5 RENK?

yeşil,kremrengi,kahverengi,kırmızı,turkuaz


bende yeni tanıştığım pembetatlar,zevkle izlediğim burcunokta yı mimliyorum.

5 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım gerçektende çok zevkli sorular...
Cvplarında çok güzel olmuşş..
Mim için tşkrlr aldım gidiyorum en kısa zamanda cvplayacağım:))
Mutlu hafta sonları

TAZE NANE dedi ki...

Çok hoş bir mim.
Sevgiler.

Unknown dedi ki...

selam canım.hepimiz mimlendik yaaa..
:))
Marmelatlı kurabiyelerden alabilirmiyim:))))

yıldız dedi ki...

mimin çok güzeldi,inşallah en kısa zamanda 3ncü erkekde gelir ama kızda olsun faretmez dimi.sana iyi geceler.

TATESAL dedi ki...

Benim hazırladığım mimin sana kadar ulaşması çok hoşuma gitti,cevaplarda süper..
Dekoratif blogumu izlerken gördüm seni bende seni izliyorum artık....Asıl blogumada beklerim...tatesal.blogspot.com