NİHAYET CEVAPLADIĞIM MİM

merhabalar.....bugünlerde tatlı bir telaşım var.evde köreliyorum diye üzülürken.bi de baktımki tatlı miniklerin öğretmeni olmuşum.herşey çok ani gelişti.öğretmen ihtiyacından dolayı ilköğretim okulunda göreve başladım.şimdi bu kısa sürede onlar için çok şey yapmaya çalışıyorum o yüzden blogumu ihmal edebilirim.ama güncellemeye de çalışacağım.hepten bırakmıyorum yani.
sevgili
gönüldenele beni mimlemiş.bu mazeretimden dolayı cevaplarım biraz gecikti.ona çok teşekkürediyorum.umarım beni mazur görür.İşte sorular ve cevaplarım:
1-su an aklından ne geçiyor?DÜZGÜN YAZMAYA DİKKAT ETMEK.

2-sence cayın yanında en iyi ne gider?KURABİYE

3-imkanın olsa yarın sabah nereye giderdin?ELAZIĞ'A ÜNİVERSİTEME

4-su acunun kutularından 500 milyar sana cıktı ne yapmak istersin ?ŞANS OYUNLARINI HİÇ SEVMEM.BİRAZ DOĞRUCU BAŞILIK YAPMIŞ OLACAĞIM AMA; HAKETMEDİĞİM BİR PARAYI ALMANIN IZDIRABIYLA YANIP TUTUŞURDUM.

5-canın sıkılınca ne yaparsın ?ELİŞLERİYLE UĞRAŞIRIM.MÜTHİŞ RAHATLATIYOR.

6-en cok kıme benzemekten korkarsın?ERKEĞE

7-2 günlük tatil süren var ve sen bunu nasıl degerlendırmek ıstersın?EŞİMLE GÜZEL BİR TATİLE ÇIKARAK DEĞERLENDİRMEK İSTERİM.

8-kadınlar/erkekler gercekten ne ister ( yani sen ne istersin)BANA DEĞER VERDİĞİNİ HİSSETTİRMESİNİ İSTERİM.

ÇOK GÜZEL SORULAR BENCE

7 yorum:

Unknown dedi ki...

canım öncelikle hayırlı olsun.senin adına çok sevindim.ama bizleride ihmal etme olurmu?
cevapladığın için teşekkürler.çok samimi cevaplar vermişsin.harikasın.iyi geceler.

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
önce öğretmenliğini kutluyorum. Hayırlı olsun. Ne güzel olmuş. Başarılar dilerim.
Soruların cevapları da çok güzel.
Sevgiyle kal.

LEMAN dedi ki...

ELAZIG GERCEKTEN COK GUZEL VE İNSANLARINI ÇOK SEVIYORUM BENDE YERLEŞMEK İSTERDİM ORAYA

sümeyye dedi ki...

çok güzel cevaplamışsın bir yudumda okudum.

Melek* dedi ki...

cvpların çok güzel 500 milyara bende katılıyorum hakkım olmaya birşey ızdırap verir ne de güzel yazmışsın... iyi geceler

http.belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

merhaba sevgıler bırakıyorum

http.belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

merhaba sevgıler bırakıyorum