Fırın poşetinde sebzeli tavuk




MALZEMELER:
tavuk eti
1orta boy patates
1 adet kuru soğan
1 adet sivri biber


1 adet kırmızı biber


1 adet domates
YAPILIŞI:


soğanı piyaz olarak doğrayıp karabiber, pulbiber , kekik ,tuz ve yarım ç.bardağı sıvı yağ biraz salçayla sos hazırladım.tavuk parçalarını bu sosta beklettim.diğer malzemeleri de doğrayıp
Fırın Poşetini biraz unladım.İçine sırayla tavukları,patatesleri ve diğer malzemeleri ekledimPoşetin üzerinden toplu iğne ile üç yerinden delip ve fırına verdim.Üzeri kızarana kadar pişti.yanında pilavla servise hazırdır. afiyet olsun

2 yorum:

dantel81 dedi ki...

canım ne güzel şeyler bunlar ellerine sağlık hayırlı cumalar

nurdan dedi ki...

Nihan'cım ellerine sağlık çok güzel görünüyor..Antakya mutfağını çok sever ve merak ederim.ben de eğitimciyim..ve yay burcuyum. anlaşacağımız çok şey var sanırım.eh senden azıcık büyük olsam da..senin linkini bloguma ekledim.istersen sen de beni ekleyebilirsin..