SOBEEEE

Sevgili arkadaşlarım dantel81ve hobikurdu arkadaşlarım beni sobelemişler.teşekkürlerimi sunuyorum ve soru ları cevaplamaya geçiyorum.
_1_blog yazmaya ne zaman,nasıl başladın?

evlenince hataya taşındık ,yanlızlıktan yakınıyordum.oktay ustanın sitesine yorum yazan blogcuları keşfettim, vakit geçirirken ben de yapabilirim diye düşündüm.ve üretmeyi ve paylaşmayı seven biri olarak başladım.
_2_blog yazılarının konularının belli bir çizgide olmasına özen gösteriyormusunuz?

daha çok kendi elemeklerimi veya görüp te kendi çektiklerimi yayınlamaya özen gösteriyorum.elişi ,yemek tarifleri ,ve hayata dair yazılar yayınlamayı seviyorum.
_3_Blog yazmayı daha ne kadar sürdüreceksin?

imkanlarım el verdiğince devam etmek istiyorum.
_4_blog yazmak senin için eğlenceli bir uğraşken şimdi artan bekleyiş yüzünden zorunlu bir hal aldımı?

hayır henüz böylebir durum yaşamadım.
_5_blog yazmak için günlük işlerinde bazı şeylerden feragat ediyormusun?


çok nadiren olabilir.ama ben de ilgilenmediğim ve bazı sebeplerden dolayı uzak kaldığım günler içimde boşluğunu yaşıyorum , özlüyorum.
ben de
esra arkadaşımı sobeliyorum.

1 yorum:

dantel81 dedi ki...

teekkür ederim canım cevapladığın için hayırlı bereketli sahurlar